srijeda, 22. veljače 2012.

Purple rain - stalak za naušnice

U zadnje vrijeme često po raznim stranicama nailazim na tutorijale za stalke za nakit. Kako imam hrpu toga, odlučila sam i sama nešto probati napraviti. U početku sam to zamišljala kao preuređeni okvir za slike, ali na kraju je ispao stalak za naušnice.

Potrebno vam je:

i još ovo, koje sam zaboravila poslikati s gornjim:


Ove ukrasne trakice sam omotala oko staklenog okvira i zalijepila ljepilom. 

Prvo sam okvir ukrasila ovom tamnijom, ljubičastom trakom, i to u više slojeva kako bi potpuno prekrila staklo okvira, zatim ovom drugom, roza u samo jednom sloju, kako bi samo razbila ljubičastu boju. Ona sama je bila malo preobična.

Na kraju sam dodala ovog leptira, kojeg sam dobila na poklon od moje seke. U unutrašnjost okvira sam stavila komad bijele spužvice kako bi u nju mogla utisnuti naušnice. 
Ovako to izgleda na kraju, zajedno s mojim kutkom sobe:


Nadam se da vam se sviđa! :)





Kissy,
K.




Nema komentara:

Objavi komentar