nedjelja, 18. ožujka 2012.

Proljeće je! :)

Proljeće je moje omiljeno godišnje doba. Uvijek me oraspoloži njegov dolazak, iako svake godine postajem svjesnija da sve kraće traje, i da zimsku odjeću vrlo brzo zamijeni ljetna, bez onog perioda kada mogu nositi drage mi jaknice, veste... Ali, nema veze, svejedno u njemu uživam, a evo i zašto.

1. Mirisi u zraku. Tu mislim na miris pokošene trave, miris cvijeća, miris laganog vjetra, i sve ostale mirise koje možete osjetiti šetajući gradom, selom, poljem, tržnicom... Kad bi me zlatna ribica pitala koji miris da mi pretoči u bočicu, uvijek bih izabrala miris proljeća...




2. Lagana obuća. Tu prvenstveno ciljam na tenisice, i to omiljene mi Converse All Star, popularne ''starke''. Nikad nisam pretjerano razumjela zašto ih toliko ljudi voli, niti su me baš privlačile, dok ih nisam kupila prošle godine i shvatila – super su! Lagane, udobne, slažu se s različitim tipovima odjeće, izdržljive su, posebne... Moje su bijele, i baš se osjećam dobro u njima.


Druga vrsta tenisica koje mi se sviđaju su Startasice. Proizvode se u Borovu i hrvatski su proizvod desetljećima, a prije nekoliko godina dizajner Mauro Massarotti dao im je novu dimenziju. Nedavno sam kupila svoje, nakon pomnog razmišljanja, i zaputila se u 80 km udaljen grad samo da nabavim svoj broj. O udobnosti i kvaliteti ću pisati nakon što ih iznosim. Ali da su lijepe i osobne, jesu.



3. Duži dani. Ne znam kako vi, ali većina mojih prijatelja i ja s veseljem smo dočekali produžetak dana i svjetlosti. Nekako imam osjećaj da imam više vremena, puna sam energije, stižem napraviti više stvari, raspoloženje mi je bolje...



4. Boje. Proljeće je godišnje doba boja. Posvuda oko nas vrište one – na balkonima, fasadama, u vrtovima, a pogotovo na odjeći i obući. Nema više tmurne zime, tamnih kaputa, crnih ili smeđih čizama, jednobojnih kapa i šalova. O ne, stigle su nam boje! Trenutno pastelne vladaju, ako sam dobro informirana, iako mislim da jedna crvena, zelena ili ljubičasta nikako ne mogu izaći iz mode, niti mogu biti ''zabranjene''. Stvar je u doziranju i pametnom slaganju. Moji favoriti oduvijek, pa tako i ove godine su zelena i plava, u svim nijansama.



5. Zaljubljenost. Naravno da ne kažem da ona nije prisutna u drugim godišnjim dobima, ali meni je nekako dolazak proljeća povezan s novim počecima i prilikama, novim poznanstvima i novim leptirićima u trbuhu. Okretanjem novih stranica i pisanjem novih priča. Nekako mi se uvijek iznova čini da je u proljeće sve moguće. Slažete li se?



Svima šaljem proljetne pozdrave!
M


Nema komentara:

Objavi komentar