ponedjeljak, 12. ožujka 2012.

Tko nema sreće u ljubavi, ima u kartama! :)

Kaže jedna stara „Tko nema sreće u ljubavi, ima u kartama!“. Uvijek se sjetim jedne svoje frendice i tih riječi kad bih joj se pohvalila da sam OPET nešto osvojila na nagradnoj igri. Kako meni  ta rečenica, izreka ili što li je već, zvuči malo bedirajuće, neću reći da je tako kada je o meni riječ :) samo ću vam se u ovom postu pohvaliti nekih nagradama koje sam osvojila u zadnje vrijeme i to na blogovima koje pratim.

Prva na redu je nagrada koju sam osvojila na blogu Urban Pretty Girl.
Super naušnice koje je izradila cura koja se krije iz profila Lolina kućna manufaktura. Njezin rad već dugo pratim, tako da sam bila baš sretna što sam osvojila naušnice koje je upravo ona izradila. Kako su na njima likovi iz jednog od meni najdražih filmova, bila sam još sretnija! (Alice in Wonderland).



Druga nagrada stigla mi je upravo danas, a poslala mi ju je Marinella s bloga Ukrasnica. Radi se o prekrasnim, raskošnim naušnicama, koje je izradila Chiara. Odmah sam ih isprobala, a moja draga frednica M. me je odmah i poslikala. 


 
Kako ne bi djelovalo da ja naušnice samo osvajam na nagradnim igrama, pokazat ću vam dvoje koje sam kupila preko neta od cura koje se bave handmade radom.

Ove prve su me oduševile. Različite su, ali u tome i je čar. Bile su mi omiljene jedno vrijeme, ali kako stvarno imam previše naušnica, nekada ne stignu doći na red.
Njih je zradila Sandra koja ima prekrasne i stvarno unikatne radove.  Možete ju potražiti na stranici Unikatni-nakit-ručne-izrade-SandrArt-Unique-handmade-jewelry. Sandra je prva osoba od koje sam nešto kupila s neta i nekako će mi uvijek ostati u lijepom sjećanju, kao i njezini radovi koji su uistinu posebni.



Još jedna djevojka s prekrasnim radovima, svakako je Iris, čije radove možete potražiti na stranici Nakit-Koketuša-by-Iris. Oduševila me svojim prstenjem i naušnicama, tako da sam si morala nešto od toga priuštiti. Osim prstena, kojeg ćete možda vidjeti u nekim narednim postovima, ovdje su prekrasne naušnice s makovima.


 A ovdje je dokaz o mojim prekobrojnim naušnicama.. 

Stvarno ih obožavam.. bilo dobiti na poklon, kupovati ili sama izrađivati. :) Nadam se da vam se sviđaju!

Enjoy!
K.



Nema komentara:

Objavi komentar