ponedjeljak, 27. veljače 2012.

Rajf. Kralj.

Tako bih opisala svoju fascinaciju svojim omiljenim modnim dodatkom. Malo je reći da volim rajfove, ja ih obožavam. Dok nisam počela pisati ovaj post, nisam točno znala koliko ih imam, pa sam ih sad išla izbrojiti. 26 komada. Premalo, po mojem mišljenju. Uvijek mi baš jedan nedostaje. Neki crni, ali da nije kao ovaj što imam. Ili crveni, ali da je druge nijanse. Ili krem, ali da je mašna veća. I tako, svaki moj posjet trgovinama koje prodaju rajfove završi kupnjom barem jednog primjerka. Imam rajfova s mora, sa štandova, iz trgovina s markama, iz kineskih trgovina, kupljenih preko interneta, rajfove koje sam sama napravila... I uvijek mi treba novi.
Nije to uvijek bilo tako. Intenzivno sam ih počela nositi prije nekoliko godina, kad sam se zaposlila. Ne znam je li to povezano, ali vjerojatno je. Konačno sam zarađivala, više se kretala po trgovinama, počela više koristiti internet, itd.
Ono što mi je bitno kod rajfa je da nije kičast, da mi lijepo stoji na glavi (smiješno zvuči, ali neki vizualno proširuju glavu), da me ne steže i ne zadaje glavobolje (jaaako bitno), uglavnom, da se dobro osjećam dok ga nosim. A to mogu brzo prepoznati. Mislim da mi se nikad nije dogodilo da sam kupila rajf, a da ga kasnije nisam nosila.
Naravno, kao u svemu, i kod rajfova imam favorite. Jedno poduže vrijeme mi je favorit bio Shade of Blue. Kupila sam ga prije nekih godinu dana od jedne drage blogerice i kreativke Tine, čije radove možete pogledati na blogu moj nakiTić: http://nakitic.blogspot.com/
Stalno, ali stalno sam ga nosila, stvarno je dušu dao. Još je živ, ali trenutno odmara.




Prošlo ljeto često sam nosila ovaj krem/bež, iz Stradivariusa, s heklanim cvjetićima.




Posljednjih nekoliko mjeseci, kako je bila jesen i zima, češće sam nosila smeđe nijanse, pa sam često furala ovaj mašnasti iz Stradivariusa.




A za izlaske i, primjerice, Novu godinu, nosim malo veće, šljokičaste, iako ne pretjerano upadljive (oba kupljena u lokalnim trgovinama).





Volim rajfove, volim njihovu funkcionalnost i estetiku. Ne volim kad rajf previše privlači pozornost, ali volim kad šalje određenu poruku, ovisno o prigodi. Volim što ističe moju osobnost (jedna kolegica s posla mi je rekla da me vidjela jednom u gradu, bio je mrak, ona u autu, nije bila sigurna jesam li to ja ili ne, ali čim je vidjela rajf, znala je da sam 100 posto ja :)). Volim kad osvježi neki moj dosadni look. Volim što me čini posebnom :)

Eh, od silnog pisanja o rajfovima, shvatila sam da si dugo nisam kupila novi. Od Božića, čak. Morat ću to uskoro promijeniti! :)
Pozdrav svima, posebno ljubiteljicama rajfova!

M


Broj komentara: 5:

  1. Lijepo si to napisala! Meni je baš fora kad netko ima prepoznatljiv stil, a modni dodaci baš služe tome. Jedva čekam da nam predstaviš i tvoje homemade uratke. ;) P.S. Dobrodošle! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti! :)
    Bit će, uskoro!
    Pozdrav od mene i K!

    OdgovoriIzbriši
  3. aaaa tu je moj rajfTIĆ :) Drago mi je da te dobro služi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehe, tu je, kad mi je jedan od najdražih... :)
      M

      Izbriši
  4. Naravno da je tu! Jedan od dražih :) M

    OdgovoriIzbriši