ponedjeljak, 20. veljače 2012.

DIY tutorijal - Old but sparkle!


Danas ću vam pokazati svoj prvi DIY tutorijal za preuređivanje stare majice.
Evo što vam je potrebno za to:

 
  •      JEDNA OBIČNA MAJICA
  •     KONAC, ŠKARE
  •     PAILETTE / ŠLJOKICE
  •     MALO STRPLJENJA :)
                 
Meni nije bilo potrebno puno vremena za preuređivanje ove majice, ali sve zavisi o tome koliko ste spretni s iglom i koncem. Mislim da to nije nešto preteško i svatko može uz pomoć malo mašte preurediti i najobičniji komad odjeće s malim detaljem. 

 
Ove šljokice su mi bile baš prikladne za ono što sam si zamislila. (Možete ih kupiti u Hobby artu ili u Bagatu). Treba ih slagati tako da kad jednu zašijete koncem za tkaninu, drugom prekrijete taj dio (da se konac ne vidi), a onda kad složite cijeli takav red šljokica, one se lijepo bljeskaju i to u konačnici lijepo izgleda, kao na slici dolje.

 
Nakon što sam šljokice složila u 4 reda, krenula sam ih zašivati bez nekakvog reda, tako da djeluje da su samo prosute po tkanini. Zašivala sam ih bijelim koncem, koji se na ovoj prugastoj tkanini čak i ne primjeti toliko. Možete ih zašivati i onim koncem-najlonom (ribolovnim koncem), samo što je on meni malo pregrub za šivanje tkanine, ali se ne vidi kao bijeli konac.


U konačnici to izgleda ovako:


 
Nadam se da vam se sviđa!


Kissy,
K.

Nema komentara:

Objavi komentar